ساخت سایت فروشگاهی

طراحی سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر‌ ( سئو سایت )

ساخت سایت فروشگاهی

۳ بازديد

ساخت سایت فروشگاهی؛ اگر صاحب یک فروشگاه یا مغازه هستین ولی هنوز سایت مخصوص برای فروشگاهتون رو طراحی نکردید، بهتره همین الان تا دیر نشده برای ساخت سایت فروشگاهی اقدام کنید تا فروش و درآمدتون چند برابر شه. اگه با ساخت سایت آشنایی ندارین و اطلاعات کافی در این زمینه ندارین، این مقاله رو تا انتها بخونین تا با ویژگی ها و مراحل و هزینه های مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاهی آشنا شوید.

  • ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی
  • ضرورت ساخت سایت فروشگاهی
  • طراحی یک سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت به صورت اختصاصی
  • طراحی سایت با استفاده سیستم مدیریت محتوای آماده
  • هزینه ساخت سایت فروشگاهی
  • موارد تاثیر گذار در هزینه ساخت سایت فروشگاهی
  • سئو سایت
  • مزایای ساخت سایت فروشگاهی
  • سفارش ساخت سایت فروشگاهی

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی

هر فروشگاه و هر کسب و کاری برای اینکه در بین مردم شناخته شود و اعتماد مردم را به دست بیاورد، نیاز دارد تا با انجام کارهایی کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کند. طراحی سایت و سئوی سایت یکی از روش های به روز است که امروزه اکثر کسب و کارها به جای هزینه برای سایر روش های تبلیغاتی از طریق سایت خود اقدام می کنند.

ساخت سایت فروشگاهی

ساخت سایت فروشگاهی

ضرورت ساخت سایت فروشگاهی

شناخته شدن شما و اعتبار شما در بین مردم، باعث افزایش فروش محصولات و اجناس شما شده و در نتیجه درآمد شما در حد قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. پس ساخت و وجود یک سایت برای توسعه کسب و کار شما و افزایش درآمد شما، بسیار ضروری است. اگر افزایش درآمد برای تان مهم است باید هر چه زودتر سایت خود را راه اندازی کنید تا از سایر رقیبان خود عقب نمانید.

طراحی یک سایت فروشگاهی

طراحی سایت معمولا به صورت کاملا اختصاصی و یا با استفاده از قالب های آماده طراحی می شود. در ادامه با هریک از این روش ها و مزایا و عیب های هر یک و هزینه های مربوط به هرکدام آشنا می شوید.

طراحی سایت به صورت اختصاصی

در طراحی سایت به صورت اختصاصی، تمام کدنویسی ها و برنامه نویسی ها و طراحی گرافیک و قالب و خلاصه همه موارد کاملا به صورت اختصاصی نوشته و طراحی می شوند. در طراحی اختصاصی، سایت طراحی شده مختص به شما بوده و مشابه سایت شما و یا قالب و طراحی های گرافیکی آن را در سایت های دیگر مشاهده نخواهید کرد. در طراحی سایت اختصاصی با توجه به تخصصی بودن طراحی هر بخش، تعداد افرادی که با یکریگر همکاری می کنند تا سایت شما را راه اندازی کنند بیشتر خواهد بود و هر فردی یک بخش را طراحی می کند. اصلی ترین بخش های طراحی سایت به صورت اختصاصی به دو قسمت فرانت اند و بک اند تقسیم می شود.

طراحی بخش فرانت اند

در طراحی بخش فرانت اند یا طراحی سمت کاربر، شخص کدنویس قسمت هایی را که در ظاهر سایت هستند و برای کاربر قابل مشاهده است را با استفاده از زبان های اچ تی ام ال، سی اس اس، جاوا اسکریپت کدنویسی می کند.

طراحی بخش بک اند

در طراحی بک اند یا طراحی سمت سرور، شخص متخصص طراحی های مربوط تعامل و ارتباط بین کاربر و سرور را با استفاده از زبان های پی اچ پی، پریل و یا پایتون برنامه نویسی می کند.

ساخت سایت فروشگاهی 1

ساخت سایت فروشگاهی 1

طراحی سایت با استفاده سیستم مدیریت محتوای آماده

سیستم های مدیریت محتوای آماده، سایت ها یا قالب های آماده ای هستند که از قبل کدنویسی شده اند و برای طراحی سایت با استفاده از این قالب های آماده نیازی به هیچ گونه کدنویسی نخواهد بود. از محبوب ترین و پر استفاده ترین این سیستم های مدیریت محتوا وردپرس است. وردپرس به دلیل امکان استفاده راحت و عدم پیچیدگی زیاد و تنوع زیاد در طرح قالب ها و افزونه های کاربردی و متنوع، مورد استقبال عده ی زیادی قرار گرفته است. طراحی با وردپرس منحصر به فرد نبوده و سایت های دیگری نیز ممکن از همان قالبی که شما استفاده کرده اید، برای طراحی سایت خود استفاده کنند.

طراحی سایت وردپرسی

در طراحی سایت با وردپرس شخص وردپرس کار سایت شما را با استفاده از قالبی طبق سلیقه و هدف سایت شما طراحی می کند و سپس پلاگین های مورد نیاز برای سایت را نصب می کند.

هزینه ساخت سایت فروشگاهی

  • هزینه ساخت سایت فروشگاهی طراحی شده به صورت اختصاصی، بالاتر خواهد بود، با توجه به توضیحاتی که در بالا برای طراحی سایت اختصاصی دادیم، متوجه شدید که طراحی سایت اختصاصی نسبتا پیچیده بود و به تخصص بالایی نیاز دارد، طراحی اختصاصی به دلیل این پیچیدگی ها زمان بر نیز خواهد بود. گفتیم که برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، چند متخصص در کنار یکدیگر سایت شما را طراحی می کنند، خلاصه تمام این موارد مختص برای سایت شما انجام می شود و بنا به این دلایل هزینه ساخت سایت فروشگاهی بالاتر خواهد بود.
  • طراحی با وردپرس نسبتا ساده تر بوده و پیچیدگی زیادی نداشته و مراحل انجام آن نسبتا کم تر و ساده تر است. طراحی با وردپرس زمان کم تری نیاز دارد. در طراحی سایت با وردپرس نوع قالب و افزونه هایی که نصب خواهند شد در هزینه لازم برای ساخت سایت، تاثیر خواهند داشت. ولی در حالت کلی هزینه ساخت سایت فروشگاهی با استفاده از قالب های آماده کم تر از ساخت سایت به صورت اختصاصی خواهد بود.

ساخت سایت فروشگاهی 2

ساخت سایت فروشگاهی 2

موارد تاثیر گذار در هزینه ساخت سایت فروشگاهی

اصلی ترین و مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت ساخت سایت فروشگاهی، طراحی به صورت اختصاصی و یا ورد پرس است که تفاوت این دو را در بالا مطالعه کردیم. موارد زیاد دیگری هستند که در ساخت سایت فروشگاهی تاثیر می گذارند. در ادامه با برخی از عوامل تاثیر گذار در هزینه ساخت سایت آشنا شوید.

هزینه دامنه و هاست

دامنه آدرسی است که شما برای سایت خود انتخاب می کنید، هاست نیز یک فضای میزبان است که محتوا و مطالب سایت شما را ذخیره کرده و به صورت شبانه روزی آنلاین نگه می دارد تا کاربر در هر ساعت از شبانه روز که خواست از سایت شما استفاده کند. برای ثبت و خریداری دامنه و هاست در ابتدا باید هزینه ای را پرداخت کنید. در آینده نیز باید برای تمدید مدت زمان استفاده از دامنه و هاست مبلغی را طبق قرارداد پرداخت نمایید.

دامنه و هاست را از کجا می توان تهیه کرد؟

دامنه و هاست را می توانید از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ خریداری کنید. همچنین برخی از شرکت های طراحی سایت دامنه و هاست را در کنار سایر خدمات ارائه می دهند. شرکت افرند وب نیز جزء شرکت هایی ست که دامنه و هاست را نیز ارائه می دهد.

سایر موارد موثر در قیمت ساخت سایت فروشگاهی

در ساخت یک سایت ممکن است امکانات و قابلیت هایی اضافی را نیاز داشته باشید. مثلا ممکن است بخواهید سایت شما به صورت چند زبانه طراحی شود، سایت شما واکنش پذیر باشد، طراحی سایت تان به روش داینامیک باشد یا استاتیک، محتواهای اولیه که برای بارگذاری در سایت نیاز دارید، ایجاد درگاه های بانکی و موارد و قابلیت های دیگری که در قیمت ساخت سایت فروشگاهی تاثیر دارند.

ساخت سایت فروشگاهی 3

ساخت سایت فروشگاهی 3

سئو سایت

سئو سایت به معنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو است. سئو سایت بحثی مفصل است که می توانید برای آشنایی کامل با مبحث سئو، مقاله سئو را مطالعه نمایید. رسیدن به رتبه های بالای سایت تنها با ساخت سایت امکان پذیر نخواهد بود و سئوی سایت پس از ساخت سایت ضروری هست. درست است که سئوی سایت و هزینه سئوی سایت از طراحی سایت جدا است ولی برای بازدهی بهتر و نتیجه گیری سریع، بهتر است این دو مورد را جدا از هم ندانید و سئو سایت را به همراه طراحی سایت جدی بگیرید.

مزایای ساخت سایت فروشگاهی

طراحی و ساخت یک سایت فروشگاهی مزایایی را هم برای صاحب فروشگاه و هم برای مشتری خواهد داشت. در قسمت بالا با برخی از این مزایا آشنا شدید در ادامه نیز به طورکلی با مزایای ساخت سایت فروشگاهی آشنا می شویم:

  • مهم ترین مزیت وجود یک سایت، افزایش فروش و درآمد شماست.
  • کسب اعتبار بین مردم و بالا رفتن اعتماد مشتریان از مزیت های مهم دیگر و پیش زمینه ای برای سایر مزیت هاست.
  • برند سازی
  • فراهم کردن امکان خرید از هر نقطه برای مشتریان
  • صرفه جویی در زمان مورد نیاز برای خرید مشتریان
  • امکان استفاده مشتریان از حراجی ها و تخفیفات‌ و اطلاع از موجودی ها، در هر شهری که باشند.
  • امکان مقایسه قیمت ها
  • دسته بندی محصولات برای انتخاب سریع و راحت مشتری
  • امکان جست و جوی محصول دلخواه
  • راهنمای کاربران و مشتریان برای خرید
  • وجود درگاه های پرداخت برای پرداخت آنی مبلغ و خرید محصول

سفارش ساخت سایت فروشگاهی

با توجه به ویژگی ها و ضرورت وجود سایت، بهتر است نسبت به سفارش ساخت سایت فروشگاهی هرچه زودتر اقدام کنید. در توضیحات بالا تا حدودی با روش طراحی سایت آشنا شدید و فهمیدید که طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی هزینه بیشتری نیاز دارد، اگر زمان و بودجه کافی برای سفارش ساخت فروشگاهی به صورت اختصاصی ندارید می توانید ساخت سایت را با استفاده از وردپرس سفارش دهید. برای سفارش ساخت سایت فروشگاهی و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در افرند وب تماس حاصل فرمایید.

ساخت سایت فروشگاهی 4

ساخت سایت فروشگاهی 4

کلام آخر

در این مقاله با ساخت سایت فروشگاهی و هزینه های مورد نیاز آشنا شدید. اگر این اطلاعات برایتان کافی نبود و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید و یا می خواهید از قیمت دقیق ساخت سایت فروشگاهی مطلع شوید می توانید با کارشناسان ما در افرند وب تماس بگیرید و پس از مشاوره منتظر بمانید تا کارشناسان ما طبق درخواست های شما هزینه ساخت سایت را برآورد کرده و به اطلاع شما برسانند. برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

منبع: افرندوب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.