طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر‌ ( سئو سایت )

طراحی سایت حرفه ای

۴ بازديد

طراحی سایت حرفه ای : شاید شما به دنبال روشی باشید با طراحی سایت در صفحه اول گوگل ظاهر شوید.

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای چیست؟

رسیدن به بالای گوگل یا حتی بهبود رتبه خود، حتی برای مشاغل کوچک قابل انجام است. کار و زمان می برد، اما یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای کسب و کار خود انجام دهید. با دانستن اینکه کجا و چگونه باید تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید، می توانید کسب و کار خود را به دیدی که شایسته آن است برسانید.

استراتژی های طراحی سایت حرفه ای

  • در طراحی سایت حرفه ای یک استراتژی کلمه کلیدی برای هدف قرار دادن عباراتی که مشتریان هدف شما جستجو می کنند ایجاد کنید.
  • کلمات کلیدی را در محتوای وب سایت خود و همچنین برچسب های HTML بگنجانید.
  • برای مخاطبان خود (نه موتورهای جستجو) بنویسید.
  • جستجوهای مبتنی بر مکان را هدف قرار دهید.
  • بهینه سازی برای موبایل
  • روی تجربه کاربری تمرکز کنید.
  • یک حساب Google My Business ایجاد کنید.
  • پروفایل کسب و کار خود را بهینه کنید
  • نظرات مشتریان را دریافت کنید
  • کسب و کار خود را در فهرست راهنماها قرار دهید.

چگونه از وب سایت خود برای رسیدن به صفحه اول گوگل استفاده کنیم؟

طراحی سایت حرفه ای : عملی که وب سایت شما را با فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو هماهنگ می کند، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نامیده می شود. شما لزوماً کل سایت خود را در یک موتور جستجو بهینه نمی کنید، بلکه هر صفحه را در سایت خود به صورت جداگانه بهینه می کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  1. کلمات کلیدی خود را تعیین کنید

طراحی سایت حرفه ای : ابتدا تعیین کنید که می‌خواهید گوگل به کدام یک از سوالات جستجوی خود با صفحات وب‌سایت شما پاسخ دهد. اینها به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند که به هر حال، می توانند تک کلمه یا عبارات باشند. نمونه هایی از کلمات کلیدی عبارتند از:

  • “سالن ورزشی نزدیک من”
  • ” تعمیر کولر گازی”
  • “نحوه بستن سقف نشتی”
  • “چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم”

هر صفحه در وب سایت شما باید مجموعه متفاوتی از کلمات کلیدی را هدف قرار دهد تا صفحات با یکدیگر رقابت نکنند. کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما همان کلماتی هستند که مشتریان ایده آل شما برای دریافت محصولات و خدمات مورد نیاز خود تایپ می کنند. برای کمک به انتخاب کلمات کلیدی برای کسب و کار خود، ابزار کلمه کلیدی رایگان ما را امتحان کنید.

طراحی سایت حرفه ای1

طراحی سایت حرفه ای1

2.طراحی سایت حرفه ای :  به گوگل بگویید از چه کلمات کلیدی استفاده می کنید

گوگل با خزیدن در وب، رتبه بندی میلیون ها صفحه موجود و ذخیره آنها در یک فهرست ، کار می کند. وقتی کاربر جستجویی را انجام می‌دهد، گوگل می‌تواند فهرست سازمان‌یافته‌تر خود را (به جای کل وب) اسکن کند تا به سرعت به نتایج مرتبط برسد. بنابراین، یکی دیگر از مراحل مهم برای نمایش در صفحه اول گوگل این است که اسکن، فهرست و بازیابی سایت شما را تا حد امکان برای گوگل آسان کنید. این کار را با قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های زیر انجام دهید:

  • عنوان متا

طراحی سایت حرفه ای : هر پست وبلاگ و صفحه وب سایت شما دارای یک عنوان متا است. این عنوان در بالای صفحه شما به شکل یک هدر و همچنین به عنوان عنوان فهرست آن صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شود (بسته به تنظیمات CMS شما).

  • توضیحات متا

طراحی سایت حرفه ای : توضیحات متا همان بخش کوچکی است که در زیر عنوان در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود. علاوه بر این که به گوگل می‌گوید صفحه شما در مورد چیست، توضیحات متا به سرعت به جستجوگر می‌گوید که اگر روی صفحه شما کلیک کند چه انتظاراتی می‌تواند داشته باشد و کلیک‌های مربوط به آن صفحه را افزایش می‌دهد. بنابراین توضیحات متا به گوگل کمک می کند تا کسب و کار شما را در صفحه اول مناسب برای جستجوهای مناسب قرار دهد و به جستجوگران گوگل کمک می کند تا آن را در آنجا نگه دارند.

  • URL

URL شما شامل نام دامنه شما (مانند https://developerspro.ir) و به دنبال آن یک اسلش رو به جلو و سپس متن جدا شده با خط تیره است. طراحی سایت حرفه ای : گنجاندن کلمات کلیدی در URL به گوگل کمک می کند تا سریعتر تشخیص دهد که صفحه شما در مورد چیست. همچنین، URL بین عنوان و توضیحات متا در نتایج جستجو ظاهر می شود. URL خوبی که با عنوان صفحه مطابقت داشته باشد برای کاربران جذاب تر و قابل اعتمادتر است و برای نمایش در صفحه اول مناسب تر است.

گوگل تنها در صورتی می تواند تصاویر را ببیند که تصویر دارای متن جایگزین باشد (با نام مستعار alt tag). اگر تگ alt شما شامل کلمات کلیدی باشد، گوگل می تواند ارتباط بیشتر آن صفحه را تشخیص دهد و با قرار دادن شما در صفحه اول نتایج جستجو احساس راحتی بیشتری کند.

3.طراحی سایت حرفه ای :  برای مخاطبان خود بنویسید

البته، بدنه محتوای صفحه شما مهم ترین مکان برای گنجاندن کلمات کلیدی است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. با این حال، بسیار مهم است که این کلمات کلیدی به طور سیستماتیک و بیش از حد درج نشده باشند، بلکه به طور طبیعی گنجانده شوند. در واقع، گوگل اکنون می تواند پر کردن کلمات کلیدی را تشخیص دهد و اگر این کار را انجام دهد، شما را بسیار دور از صفحه اول نتایج خود قرار می دهد.  کلید ورود به صفحه اول گوگل، ارائه محتوای مفید، قابل اعتماد، خواندنی، اما آموزنده است که مخاطبان هدف شما را در صفحات شما نگه می دارد و برای مطالب بیشتر باز می گردند. و به اشتراک گذاری دانش از قبل در ذهن شما به صورت مکالمه رایگان و آسان است. فقط به یاد داشته باشید که اگر می خواهید برای جستجوی کلمه کلیدی خاصی در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید، صفحه شما باید اطلاعاتی را ارائه دهد و نه فقط کلمات کلیدی را که کاربران هنگام تایپ آن جستجو در گوگل تلاش می کنند به دست آورند.

  1. طراحی سایت حرفه ای : بر یک مکان خاص تأکید کنید

یکی دیگر از راه های رایگان برای قرار دادن صفحات وب سایت خود در صفحه اول گوگل، هدف قرار دادن پرس و جوهای مبتنی بر مکان است. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به وضوح شهر و/یا منطقه جغرافیایی شما را از طریق صفحه تماس با ما و احتمالاً از طریق پست های وبلاگ و صفحات خدمات نشان می دهد. به این ترتیب، وقتی مردم جستجو می‌کنند: «صنعت شما» + «شهر شما»، Google آن اطلاعات را دریافت می‌کند و کسب‌وکار شما را به‌عنوان نتیجه جستجوی «نزدیک به من» نشان می‌دهد. حتی اگر کاربر با استفاده از یک مکان خاص جستجو نکند، گوگل همچنان نتایج جغرافیایی مرتبط را بر اساس آدرس IP خود ارائه می دهد، بنابراین SEO محلی نه تنها رایگان است، بلکه همیشه مهم است (حتی در زمان همه گیر).

طراحی سایت حرفه ای2

طراحی سایت حرفه ای2

5.طراحی سایت حرفه ای :  بهینه سازی برای موبایل

در بالای جستجوی گوگل سایتی را پیدا نمی کنید که پاسخگو نباشد. در حال حاضر مصرف کنندگان از تلفن و تبلت بیشتر از رایانه و لپ تاپ استفاده می کنند و اکثر جستجوهای محلی در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. در نتیجه، گوگل از وب سایت های سازگار با موبایل حمایت می کند. در واقع، اکنون همه سایت‌ها با ایندکس‌سازی موبایل اول ایندکس می‌شوند. یک سایت ریسپانسیو ایده آل است، زیرا وب سایت شما با هر اندازه صفحه سازگار می شود و عملکرد را حفظ می کند. با این حال، اگر وب‌سایت واکنش‌گرا ندارید، تنظیماتی وجود دارد که می‌توانید در سایت خود انجام دهید تا از یکپارچه‌ترین تجربه برای یک کاربر تلفن همراه اطمینان حاصل کنید.

  1. طراحی سایت حرفه ای : روی تجربه کاربری تمرکز کنید

سازگاری با موبایل برای یک وب سایت کافی نیست. همچنین باید جذاب و کاربر پسند باشد. یک وب‌سایت با ناوبری بصری، فراخوان‌ها برای اقدام واضح، و پاسخ به فوری‌ترین سؤالات مخاطبان، بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری در آنجا نگه می‌دارد و دیرتر بازمی‌گردند که Google متوجه خواهد شد و به نوبه خود، شما را در رتبه‌بندی بالاتر قرار می‌دهد. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، ترافیک بیشتری به سایت خود خواهید آورد و احتمال اینکه در صفحه اول ظاهر شوید بیشتر می شود.

7.طراحی سایت حرفه ای : یک حساب Google My Business ایجاد کنید

Google برای کسب و کار من در حال تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین ابزارها (نه به ذکر رایگان) برای صاحبان مشاغل محلی است. هر دو Google Maps و Search از Google My Business برای تولید فهرست‌های محلی (معروف به نمایه‌های تجاری) استفاده می‌کنند. ایجاد یک حساب Google برای کسب و کار من یک راه سریع و آسان برای افزودن اطلاعات بیشتر به نمایه کسب و کار شما است که به آن کمک می کند تا در صفحه اول Google Maps و جستجو (در بخش نتایج محلی) ظاهر شود. اطمینان حاصل کنید که ادعا و تأیید فهرست خود را دنبال می کنید تا بتوانید فهرست خود را نظارت، نگهداری و بهینه سازی کنید.

8.طراحی سایت حرفه ای : پروفایل کسب و کار گوگل خود را بهینه کنید

صحبت از بهینه سازی لیست شما شد، من این استراتژی را یک نهاد جداگانه می دانم زیرا در حالی که ایجاد یک لیست گوگل می تواند به شما در دیده شدن کمک کند، اما فقط می تواند شما را از نظر رتبه بندی تا این حد پیش ببرد. به‌جای ایجاد یک فهرست ساده و امید به اینکه برای یک یا دو جستجو نشان داده شود، فهرست کسب‌وکار Google خود را برای مشاهده حداکثری بهینه کنید. هر بخش از پروفایل خود را تکمیل کنید هرچه اطلاعات بیشتری در فهرست «Google برای کسب‌وکار من» وارد کنید، جستجوهای بیشتری برای آن‌ها در صفحه اول نشان داده می‌شود. در واقع، فهرست‌های کامل «Google برای کسب‌وکار من» به طور متوسط ​​7 برابر بیشتر از فهرست‌های ناقص کلیک می‌کنند.

نام خود را ثابت نگه دارید

همیشه از یک نام دقیق برای کسب و کار خود استفاده کنید. Google از مغایرت‌ها خوشش نمی‌آید، حتی اگر خیلی جزئی باشد.

اطلاعات خود را به روز کنید

ناتوانی در یافتن کسب و کارتان، نشان دادن بسته شدن آن، یا گرفتن یک اپراتور هنگام تلاش برای تماس، نه تنها می تواند مشتری را منصرف کند، بلکه او را به بی اعتمادی به کسب و کار شما یا نوشتن نظر منفی سوق می دهد. در بالای لیست گوگل خود بمانید و به روز رسانی ها و تغییرات لازم را انجام دهید تا بتوان به اندازه کافی به آن اعتماد کرد تا در بالای لیست قرار گیرد.

عکس ها را در لیست خود آپلود کنید

«Google برای کسب‌وکار من» تلاش می‌کند حتی قبل از مواجهه با آن کسب‌وکار، تا حد امکان اطلاعات بیشتری درباره یک کسب‌وکار به مصرف‌کنندگان ارائه کند. این شامل نحوه حضور در آن کسب‌وکار می‌شود، بنابراین حتماً عکس‌هایی را آپلود کنید که نه تنها محصولات و خدماتی را که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد، بلکه جو و افرادی را که اغلب آن را نشان می‌دهند، به تصویر می‌کشند.

طراحی سایت حرفه ای3

طراحی سایت حرفه ای3

9.طراحی سایت حرفه ای :  نظرات مشتریان را دریافت کنید

جستجوگران گوگل دوست دارند ببینند دیگران در مورد یک کسب و کار چه فکر می کنند، بنابراین جای تعجب نیست که کسب و کارهایی که نظرات گوگل مثبت تری دارند در صفحه اول نمایش داده شوند. از مشتریان شخصاً بپرسید و یک پیوند میانبر بررسی ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی نظرات را در کانال های آنلاین خود تشویق کنید. در حالی که این از نظر فنی در فهرست بهینه‌سازی‌های Google برای کسب‌وکار من قرار می‌گیرد، فراموش نکنید که تعداد زیادی سایت بررسی دیگر وجود دارد که همه آنها بر رتبه‌بندی شما تأثیر دارند.

10.طراحی سایت حرفه ای :  کسب و کار خود را در بخش های دیگر نیز فهرست کنید

«Google برای کسب‌وکار من» قدرتمند است، اما همچنان باید در فهرست راهنماهای محبوب دیگری مانند Yelp ایجاد و بهینه کنید. اول، از آنجایی که Yelp ترافیک بالایی دارد و به طور گسترده مورد اعتماد گوگل است، بنابراین صفحه Yelp کسب و کار شما می تواند به خوبی در صفحه اول گوگل برای جستجوهای مرتبط نمایش داده شود. دوم، به این دلیل که یک لیست قوی با نظرات مثبت حضور آنلاین شما را به طور کلی بهبود می بخشد. بررسی آنلاین و پیوندهای سایر سایت‌های مورد اعتماد سیگنال‌هایی را به گوگل ارسال می‌کنند که در الگوریتم رتبه‌بندی آن قرار می‌گیرند. همانند پروفایل کسب‌وکار Google، مطمئن شوید که بقیه فهرست‌های آنلاین شما کامل و دقیق هستند، در همه پلتفرم‌ها سازگار هستند، به‌روزرسانی می‌شوند و در حال جمع‌آوری و پاسخ به نظرات هستید. فراموش نکنید که عکس ها را نیز به لیست های آنلاین خود اضافه کنید.

طراحی سایت حرفه ای4

طراحی سایت حرفه ای4

سخن آخر

با طراحی سایت حرفه ای میتوانید کسب وکار خود را به راحتی به همه نشان دهید و آن را رونق دهید. اگر به دنبال یک تیم و یا شرکت هستید که طراحی سایت شما را به صورت حرفه ای انجام دهد بهتر است. به افرند وب بسپارید چرا که افرند وب اولین و بهترین شرکت طراحی سایت در ایران بوده و دارای پشتیبانی بعد از اتمام پروژه نیز می باشد. برای مشاوره رایگان با ما در افرند وب تماس بگیرید.

منبع: افرند وب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.